Toimitusehdot

Verkkokauppa

Vanhankaupungin Suklaa Oy
Kolmas linja 17
00530 Helsinki

asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi
www.vanhankaupunginsuklaa.fi
3260279-4

Vanhankaupungin Suklaa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan lupa tilauksen tekemiseen. Yritystilauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Vanhankaupungin Suklaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit maksaa tilauksesi alla näkyvillä maksutavoilla. Lisätietoja eri maksutavoista löydät Paytrailin ohjesivuilta

Paytrail




Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Vanhankaupungin Suklaa yleiset ehdot.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että lähetyksen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Vanhankaupungin Suklaa Oy
Kolmas linja 17
00530 Helsinki

asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi
www.vanhankaupunginsuklaa.fi
3260279-4

Toimitustavat ja -kulut

Tarjoamme laajan valikoiman toimitustapoja Postilta, Matkahuollolta ja DB Schenkeriltä. Voit myös noutaa tilauksesi veloituksetta myymälästämme (Kolmas linja 17, 00530 Helsinki). Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. 

Yli 65 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja (ei koske kotiinkuljetusta). Muut toimituskulut löydät alta. 

  • Veloitukseton nouto myymälästämme (Kolmas linja 17, 00530 Helsinki)
  • Pienet tilaukset postiluukkuun -tai laatikkoon 5,75 €, noutopisteeseen 5,00 € (esimerkiksi suklaalevyt ja patukat 1kg asti)
  • Pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen toimitettavat tilaukset alkaen 7,00 € 
  • Kotiinkuljetus alkaen 12,00 €

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Ulkomaille toimitettavissa tilauksissa toivomme ensin yhteydenottoa asiakaspalveluumme. Huomaathan, että pääsääntöisesti lähetämme tilauksia maanantaista keskiviikkoon, jotta toimitus ei hidastu viikonlopun takia. Näin pääset nauttimaan tuotteista mahdollisimman tuoreina. Mikäli tilaamiasi tuotteita ei ole varastossa, kestää valmistuksessa muutama päivä. Mikäli tilauksesi on oltava perillä tiettyyn hetkeen mennessä, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme sivuillamme poikkeavista toimitusajoista. Huomaathan myös, ettemme välttämättä pysty lähettämään tuotteita lämpiminä ajanjaksoina sulamisriskin vuoksi. Suosittelemme hyödyntämään kotiinkuljetusta toimitustapaa valitessanne. Mikäli toimituksissa on pidempi tauko, ilmoitamme tästä aina sivuillamme.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Palauttamisesta johtuvat välittömät kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ensin ilmoitettava Vanhankaupungin Suklaalle päätöksestäsi peruuttaa välillemme syntynyt sopimus. Voit tehdä ilmoituksen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi. Heti kun olemme saaneet sähköpostin, kuittaamme sen vastaanotetuksi.

Jos pakkaus on avaamaton ja virheetön, lähetä tilauksessasi olleet tuotteet edelleen avaamattomana ja virheettömänä viivytyksettä takaisin, viimeistään 14 päivän sisällä siitä kun olet ilmoittanut meille. Avattuja pakkauksia ei voi hygieniasyistä palauttaa. Palautamme maksun vasta kun olemme saaneet tuotteet avaamattomina ja virheettöminä takaisin, mainittujen määräaikojen puitteissa. 

Palautusoikeus ei koske suklaakonvehteja niiden nopeamman vanhenemisen vuoksi. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat syntyneen sopimuksen (eli tilauksesi), täytä saamasi palautuslomake kokonaisuudessaan. Palautamme saamamme maksusuoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Sinun on lähetettävä tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tuotteet takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Huomioithan, ettemme maksa asiakaspalautusten toimituskuluja. Ilmoitathan palautuslähetyksesi seurantanumeron meille sähköpostitse, asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi

Pakkaa lähetys huolellisesti ja laita mukaan kaikilta osin täyttämäsi palautuslomake. Pidä lähetyksestä saamasi kuitti tallessa, kunnes lähetyksesi on seurannan mukaan saapunut meille. Lähetä palautuksesi osoitteeseen: Vanhankaupungin Suklaa, Kolmas linja 17, 00530 Helsinki.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen, syystä tai toisesta, ja tilauksen palautuminen meille ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus (Kuluttajansuojalaki, 5. luku, 25 ja 28 §). Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme. Jos lähetyksesi on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta välittömästi reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.



Ilmaiset toimituskulut Ilmaiset toimituskulut yli 65 € tilauksiin!
Kotimaista käsityötä Laadukasta kotimaista käsityötä
Vahvat, aidot maut Vahvat ja aidot maut
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokauppa

Vanhankaupungin Suklaa Oy
Kolmas linja 17
00530 Helsinki

asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi
www.vanhankaupunginsuklaa.fi
3260279-4

Vanhankaupungin Suklaa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Alle 18-vuotiailla asiakkailla tulee olla huoltajan lupa tilauksen tekemiseen. Yritystilauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Vanhankaupungin Suklaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit maksaa tilauksesi alla näkyvillä maksutavoilla. Lisätietoja eri maksutavoista löydät Paytrailin ohjesivuilta

Paytrail




Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Vanhankaupungin Suklaa yleiset ehdot.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että lähetyksen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Vanhankaupungin Suklaa Oy
Kolmas linja 17
00530 Helsinki

asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi
www.vanhankaupunginsuklaa.fi
3260279-4

Toimitustavat ja -kulut

Tarjoamme laajan valikoiman toimitustapoja Postilta, Matkahuollolta ja DB Schenkeriltä. Voit myös noutaa tilauksesi veloituksetta myymälästämme (Kolmas linja 17, 00530 Helsinki). Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. 

Yli 65 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja (ei koske kotiinkuljetusta). Muut toimituskulut löydät alta. 

  • Veloitukseton nouto myymälästämme (Kolmas linja 17, 00530 Helsinki)
  • Pienet tilaukset postiluukkuun -tai laatikkoon 5,75 €, noutopisteeseen 5,00 € (esimerkiksi suklaalevyt ja patukat 1kg asti)
  • Pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen toimitettavat tilaukset alkaen 7,00 € 
  • Kotiinkuljetus alkaen 12,00 €

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Ulkomaille toimitettavissa tilauksissa toivomme ensin yhteydenottoa asiakaspalveluumme. Huomaathan, että pääsääntöisesti lähetämme tilauksia maanantaista keskiviikkoon, jotta toimitus ei hidastu viikonlopun takia. Näin pääset nauttimaan tuotteista mahdollisimman tuoreina. Mikäli tilaamiasi tuotteita ei ole varastossa, kestää valmistuksessa muutama päivä. Mikäli tilauksesi on oltava perillä tiettyyn hetkeen mennessä, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme sivuillamme poikkeavista toimitusajoista. Huomaathan myös, ettemme välttämättä pysty lähettämään tuotteita lämpiminä ajanjaksoina sulamisriskin vuoksi. Suosittelemme hyödyntämään kotiinkuljetusta toimitustapaa valitessanne. Mikäli toimituksissa on pidempi tauko, ilmoitamme tästä aina sivuillamme.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Palauttamisesta johtuvat välittömät kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ensin ilmoitettava Vanhankaupungin Suklaalle päätöksestäsi peruuttaa välillemme syntynyt sopimus. Voit tehdä ilmoituksen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi. Heti kun olemme saaneet sähköpostin, kuittaamme sen vastaanotetuksi.

Jos pakkaus on avaamaton ja virheetön, lähetä tilauksessasi olleet tuotteet edelleen avaamattomana ja virheettömänä viivytyksettä takaisin, viimeistään 14 päivän sisällä siitä kun olet ilmoittanut meille. Avattuja pakkauksia ei voi hygieniasyistä palauttaa. Palautamme maksun vasta kun olemme saaneet tuotteet avaamattomina ja virheettöminä takaisin, mainittujen määräaikojen puitteissa. 

Palautusoikeus ei koske suklaakonvehteja niiden nopeamman vanhenemisen vuoksi. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat syntyneen sopimuksen (eli tilauksesi), täytä saamasi palautuslomake kokonaisuudessaan. Palautamme saamamme maksusuoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Sinun on lähetettävä tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tuotteet takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Huomioithan, ettemme maksa asiakaspalautusten toimituskuluja. Ilmoitathan palautuslähetyksesi seurantanumeron meille sähköpostitse, asiakaspalvelu@vanhankaupunginsuklaa.fi

Pakkaa lähetys huolellisesti ja laita mukaan kaikilta osin täyttämäsi palautuslomake. Pidä lähetyksestä saamasi kuitti tallessa, kunnes lähetyksesi on seurannan mukaan saapunut meille. Lähetä palautuksesi osoitteeseen: Vanhankaupungin Suklaa, Kolmas linja 17, 00530 Helsinki.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen, syystä tai toisesta, ja tilauksen palautuminen meille ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus (Kuluttajansuojalaki, 5. luku, 25 ja 28 §). Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme. Jos lähetyksesi on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta välittömästi reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.